Pénzügyi intézmények ügyfeleinek nyújtott szolgáltatások

  • személyre szabott értékesítést végez
    a felhasználói igényeinek párbeszédes kikérdezésével
  • teljes körű tájékoztatást nyújt
    a beépített szemantikus kereséssel és magyarázatadással
  • többcsatornás értékesítést biztosít
    weblapba, chat-be, mobil alkalmazásba való egyszerű beilleszthetőségével

Pénzintézetek működési hatékonyságát növelő jellemzők

  • termékbevezetési időt egy nagyságrenddel lecsökkenti
    az egyedi magasszintú leíró nyelv alkalmazásával
  • ügyintézői / ügynöki oktatást szükségtelenné teszi
    az eszközbe épített tudás újrafelhasználásával
  • pénzügyi konstrukciók továbbfejlesztését leegyszerűsíti
    a rendelkezésre álló speciális mélyanalitikai eszközökkel

Pénzügyi intézmények ügyfeleinek nyújtott szolgáltatások

Pénzintézetek működési hatékonyságát növelő jellemzők

  • személyre szabott értékesítést végez
    a felhasználói igényeinek párbeszédes kikérdezésével
  • teljes körű tájékoztatást nyújt
    a beépített szemantikus kereséssel és magyarázatadással
  • többcsatornás értékesítést biztosít
    weblapba, chat-be, mobil alkalmazásba való egyszerű beilleszthetőségével
  • termékbevezetési időt egy nagyságrenddel lecsökkenti
    az egyedi magasszintú leíró nyelv alkalmazásával
  • ügyintézői / ügynöki oktatást szükségtelenné teszi
    az eszközbe épített tudás újrafelhasználásával
  • pénzügyi konstrukciók továbbfejlesztését leegyszerűsíti
    a rendelkezésre álló speciális mélyanalitikai eszközökkel

Ismerje meg Emily-t!

Az Emily egy mesterséges intelligencia alapú robottanácsadó, amely személyre szabott értékesítésautomatizációt nyújt a pénzintézetek és azok ügyfelei számára. Az Emily által nyújtott automatizmus kiterjed a tudásalapú, önkiszolgáló, szakértői chates help deskre, a viselkedésalapú, célzott marketingre és a mély analitikán alapuló termékfejlesztésre.

Az ügyfelek személyre szabott, kiemelt és szakszerű támogatást igényelnek különböző platformokon a nap 24 órájában. Ezen elvárásoknak való megfelelés – különösen értékesítés esetén – kiemelten fontos minden pénzintézetnek. Ez az elvárás nagyszámú szakértői munkaórát igényel a pénzintézetektől, amelynek jelentős csökkentése és kiszolgálási minőségének növelése érhető el az Emily által nyújtott automatizáció eredményeképpen.

További információkat kérek a termékről

Köszönjük az érdeklődést, hamarosan felvesszük Önnel a kapcsolatot!

További információkat kérek a termékről

Köszönjük az érdeklődést, hamarosan felvesszük Önnel a kapcsolatot!

Kapcsolat