MI alapú megoldások segítik a pénzügyi szektor digitalizációját

A pénzügyi szektor szereplőinek nincs könnyű dolguk, amikor az eredményes és teljes körű digitalizációt tűzik ki célul. Az intelligens workflowrendszerek és a digitális robotszakértők azonban átfogóbb, gyorsabb és költséghatékonyabb megoldást jelenthetnek, mint amiről valaha álmodni mertek a hazai pénzügyi vállalkozások.

Intelligens workflow-rendszerek teszik hatékonnyá az ügyfélszolgálati folyamatokat

Intelligens workflowrendszereink összetett üzleti feladatok automatizálására képesek, amelyek a cégek belső és külső folyamatainak alapvető digitális megújítását biztosítják. Megoldásaink támogatják és bizonyos esetekben kiválthatják a humán szakértők munkáját, alkalmazásuk munkaidő és költségmegtakarítást eredményez a vállalatoknak, valamint hatékonyabbá teszik az ügyfélszolgálati folyamatokat, ami az ügyfél-elégedettséget növeli.

Az ideális workflow titka

A többféle ügyféligény szerint alakítható intelligens szoftvermegoldásaink az üzleti értékekre, üzleti feltételek definiálására helyezik a hangsúlyt. A folyamatok definiálásához elegendő a magas szintű összefüggések (HA-AKKOR jellegű szabályok) meghatározása az erre kialakított szerkesztő segítségével.

Így a programozást nem igénylő, magas szintű leírások alapján a rendszer automatikusan képes legenerálni a workflow-t, amely azonnal futtatható webes alkalmazássá is válik. Az üzleti igények megváltozása nem igényli sem a workflow átrajzolását, sem az implementáció módosítását, csupán a feltételrendszer megváltoztatását, amelyből a workflow és az implementáció is automatikusan újragenerálódik. Az így dinamikusan előálló intelligens workflow-rendszerek az időigényes, ismétlődő és összetett feladatokat gyorsan, hatékonyan és bizonyíthatóan helyesen képesek megoldani.

Intelligens workflowrendszereink az alábbi területeken hatékonyan vethetők be :

  • Ügyfélszolgálati folyamatok
  • Diagnosztikai és panaszkezelési folyamatok
  • Compliance menedzsment

Digitális robotszakértők hiteles magyarázatadással

A legtöbb ügyfélkiszolgáló megoldás – például hitel- és járulékkalkulátor –  nem képes megindokolni az általa nyújtott javaslatokat. Mesterséges intelligencia alapú digitális robotszakértőink a döntési probléma magas szintű logikai leírásával nem csak a döntési javaslatok indoklására képesek, hanem elérhetővé teszik a döntések hátterét magyarázó forrásokat is (például jogszabályok, rendeletek, szabályzatok formájában).

Robotszakértőink az ügyfelek önkiszolgálásának támogatása mellett az ügyintézőket is segítik a döntési javaslatok megindoklásával és a magyarázó források könnyen hozzáférhetővé tételével, aminek révén hatékonyabb ügyféltájékoztatási tevékenységet végezhetnek.

Digitális robotszakértőink az alábbi területeken nyújtanak segítséget partnereinknek:

  • Ügyfél tájékoztatási szolgáltatások
  • Tanácsadási szolgáltatások
  • Értékesítés (pl. termékajánlók és termékösszehasonlítók)

Moduláris és integrálható alkalmazások rugalmas terméktámogatással

Digitális robotszakértőink, intelligens workflowrendszereink standard API-jaik segítségével könnyen integrálhatók meglévő vállalati informatikai rendszerekbe.

Emellett egyszerűen beépíthetők keresőkbe, chatbotokba, kalkulátorokba, mobil alkalmazásokba és moduláris felépítésükből adódóan rugalmasan igazíthatók az eltérő ügyféligényekhez. Széleskörűen felhasználható rendszereinkhez igény szerint többféle rugalmas konstrukcióban biztosítunk terméktámogatást.

Néhány kiemelt terület, ahol szolgáltatásaink növelhetik cége hatékonyságát:

  • Banki, biztosítói hitel- és ügyfélminősítő rendszerek
  • Ügyviteli tájékoztató, szabályzatkezelő rendszerek
  • Vállalati ügyfélszolgálati és panaszkezelési rendszerek

Tudjon meg többet intelligens megoldásainkról!

Szerző: Multilogic

Dátum: 2020-02-27

Kapcsolat

További információkat kérek a termékről

Köszönjük az érdeklődést, hamarosan felvesszük Önnel a kapcsolatot!

További információkat kérek a termékről

Köszönjük az érdeklődést, hamarosan felvesszük Önnel a kapcsolatot!