Önkiszolgáló ügyfélszolgálatokkal biztosítható az akadálytalan ügyintézés

A technológia mára számos területen biztosít hatékony megoldást folyamatok és szolgáltatások teljes automatizálására. Mindez igényként jelentkezik a felhasználók részéről, akik sorbaállás helyett 7/24-ben otthonról, online szeretnék intézni ügyeiket. Legyen szó akár banki átutalásról, ételrendelésről, hitel- vagy útlevél igényléséről, az ügyfelek szívesen választják az online, automatizált ügyintézést. A szoftverfejlesztő cégek különböző szintű megoldásokat ajánlanak a szolgáltatások digitalizálásához partnereiknek. A hagyományos chatbotok felgyorsíthatják az ügyintézést, míg az intelligens dialógusokra épülő robotszakértők támogatják az ügyintézők munkáját, bizonyos esetben pedig ki is válthatják a személyes ügyintézést, a humán ügyintézők alkalmazását.

A felhasználók otthonról, online szeretik intézni ügyeiket.
A felhasználók 7/24-ben, online szeretik intézni ügyeiket

Chatbotok intelligens dialógusokkal

A Multilogic 34 év tapasztalattal a háta mögött, a piacon egyedülálló Emerald platformja révén a hatékony ügyfélkiszolgálás eszközeit biztosítja. A mesterséges intelligencia alkalmazására épülő intelligens dialógusok révén többet nyújt a leginkább elterjedt hagyományos chatbotoknál. Amíg a legtöbb mai ügyfélszolgálati chatbot szimpla dialógusok betanulásával (gépi tanulás) szolgálja ki az ügyfeleket, így csak egyszerű információ keresésre használható, mint például nyitvatartási idő, ügyfélszolgálatok vagy dokumentumok keresése, egy szakértői rendszerre épülő intelligens dialógus sokkal összetettebb és bizonyíthatóan helyes szabályrendszer alapján támogatja az ügyfélkiszolgálást.
Az intelligens dialógusokra épülő szakértői chatbot weboldalként, vagy akár mobil alkalmazásként működik; termékajánló, értékesítési, összehasonlítási eseteken túl, komplex kérelembenyújtási-, űrlapkitöltési- vagy akár panaszkezelési folyamatok támogatására is képes. Standard API-jai révén meglévő ügyfélszolgálati csatornákba is könnyedén beilleszthető, ebben az esetben már a meglévő csatornákat vértezve fel szakértői tudással.

Home office alatt is hatékony megoldás az online ügyintézés
Home office alatt is hatékony megoldás az önkiszolgáló ügyfélszolgálat

Multilogic szakértői megoldások

Tudásbázis (Tudástár)- szakértői dialógusrendszerek a közszféra ügymeneteiben

A Multilogic Tudástár intelligens dialógusrendszere alkalmas egy teljesen automatizált önkiszolgáló ügyintézés működtetésére, de folyamatok részleges támogatását is hatékonyan oldja meg. Például egy az adott szakterületen nem járatos ügyintéző, a rendszer dialógus szolgáltatását követve, szakszerű és dokumentált döntést képes hozni. A központi kormányzati adminisztráció számára fejlesztett, jelenleg tesztelés alatt álló Tudástár projektben kialakított mesterséges intelligenciára épülő szakértői rendszerek – amelyek a humán szakértő virtuális másai – 15 olyan ügytípusban nyújtanak szakmai tanácsadást, amely több mint 3.5 millió tranzakciót (az összes tranzakció 35%-a) fed le. A második körben pedig további 12 ügytípus bevonásával, már mintegy 7 millió tranzakciót (az összes tranzakció 70%-a) szolgálhatnak ki.

Bankkalkulátor: testreszabott, hiteles és ellenőrizhető (Netrisk)

A Multilogic által a Netrisk számára fejlesztett bankkalkulátor képes arra, hogy az ügyféltől a szakértői dialógus megoldás alkalmazásával a döntéshez szükséges releváns információk begyűjtését követően, annak igényeihez leginkább illeszkedő, testreszabott, megbízható és ellenőrizhető szolgáltatást, termékeket kínáljon. A termékek összehasonlítása így hiteles és ellenőrizhető módon történik, hiszen a javaslatokat a rendszer a mesterséges intelligencia alapú megközelítése révén – akár az eredeti termékleírásokra, szabályokra mutató link vagy letölthető dokumentumok formájában – a felhasználó számára elérhetővé teszi. Így az ügyfél csak olyan ajánlattal szembesül, amely kritériumainak a rendszer által elvégzett előzetes bírálat alapján megfelel és ezeket a feltételeket maga is ellenőrizni tudja.

Emerald intelligens workflow-keretrendszer

Az Emerald mesterséges intelligencia alapú platform microservice alapú felépítéséből adódóan testreszabható funkciókészletű. Így több szektor speciális igényeihez is jól alakítható. Angular többnyelvű frontendből és docker környezetben futtatott backend komponensekből épül fel, amely könnyű vertikális skálázhatóságot biztosít. Adatbázisa a szemantikus technológiák de facto gráf adatbázisára épül (RDF4J), valamint a forrásdokumentumok tárolására XML-alapú perzisztenciát (eXist-db) használ. A rendszerbe betöltött, és a mesterséges intelligencia képességekkel levezetett további információ kinyerésére piacvezető kereső szervert (Apache Solr) használ. Az Emerald tudásmodellek a W3C szemantikus web technológiákra (RDF, SKOS, OWL, SWRL) épülnek, amelyek szerkesztése szakterület-specifikus szöveges és grafikus modellezési nyelvekkel történik.

Ismerje meg igényeihez leginkább illeszkedő megoldásainkat, váljon okosszervezetté a Multilogikkal!

Szerző: Multilogic

Dátum: 2020-04-07

Kapcsolat

További információkat kérek a termékről

Köszönjük az érdeklődést, hamarosan felvesszük Önnel a kapcsolatot!

További információkat kérek a termékről

Köszönjük az érdeklődést, hamarosan felvesszük Önnel a kapcsolatot!