- személyre szabott ügyfélkiszolgálást végez
a felhasználói igényeinek párbeszédes kikérdezésével
- teljes körű tájékoztatást nyújt
a beépített szemantikus kereséssel és részletes magyarázatadással
- többcsatornás ügyfélkapcsolatot biztosít
weblapba, chat-be, mobil alkalmazásba való egyszerű beilleszthetőségével
- értelmezi a szabályzatokat
a belső- és ügyfélfolyamatok támogatásához (pl. helpdesk)
- automatizálja a tudásfrissítést
szabályzatmódosítást követő tevékenységeketet nagyságrendekkel lerövidíti (pl. GYIK, folyamatmódosítás)
- szükségetelenné teszi az oktatást
ügyintézőket, szakértőket a változásokat könnyen nyomon követhetik
- személyre szabott ügyfélkiszolgálást végez
a felhasználói igényeinek párbeszédes kikérdezésével
- teljes körű tájékoztatást nyújt
a beépített szemantikus kereséssel és részletes magyarázatadással
- többcsatornás ügyfélkapcsolatot biztosít
weblapba, chat-be, mobil alkalmazásba való egyszerű beilleszthetőségével
- értelmezi a szabályzatokat
a belső- és ügyfélfolyamatok támogatásához (pl. helpdesk)
- automatizálja a tudásfrissítést
szabályzatmódosítást követő tevékenységeketet nagyságrendekkel lerövidíti (pl. GYIK, folyamatmódosítás)
- szükségetelenné teszi az oktatást
ügyintézőket, szakértőket a változásokat könnyen nyomon követhetik
Ismerje meg Norma-t!
Norma egy mesterséges intelligencia alapú robottanácsadó, amely céges szabályzatok, illetve jogszabályok (pl. rendeletek, törvények) értelmező információkkal történő kiegészítését, szemantikus kereshetőségét, valamint informatikai eszközökkel végrehajtható alkalmazások (ún. szakértői dialógusok) kifejlesztését támogatja.
A kialakítható szakértői dialógusok a humán szakértői, tanácsadási folyamat végrehajtását képesek követni, a szakértők munkáját segíteni/részben kiváltani, ez pedig jelentős terheléscsökkentést eredményez. A rendszer az automatizált tanácsadási folyamat minden lépését képes indokolni és igazolni a lépést előíró szabályzatbeli szövegrészlet megmutatásával.