Norma

Nagyvállalatok ügyfeleinek nyújtott szolgáltatások

  • személyre szabott ügyfélkiszolgálást végez
    a felhasználói igényeinek párbeszédes kikérdezésével
  • teljes körű tájékoztatást nyújt
    a beépített szemantikus kereséssel és részletes magyarázatadással
  • többcsatornás ügyfélkapcsolatot biztosít
    weblapba, chat-be, mobil alkalmazásba való egyszerű beilleszthetőségével

Nagyvállalatok működési hatékonyságát növelő jellemzők

  • értelmezi a szabályzatokat
    a belső- és ügyfélfolyamatok támogatásához (pl. helpdesk)
  • automatizálja a tudásfrissítést
    szabályzatmódosítást követő tevékenységeketet nagyságrendekkel lerövidíti (pl. GYIK, folyamatmódosítás)
  • szükségetelenné teszi az oktatást
    ügyintézőket, szakértőket a változásokat könnyen nyomon követhetik

Services provided to clients of large corporations

Features that improve the efficient operation of large corporations

  • personalized customer service
    by interactive user interviews to figure out user requirements
  • extensive information
    with built-in semantic search and detailed explanations
  • multi-channel customer service
    easy to insert into a web page, chat, and mobile applications
  • policy interpretation
    to support internal and client processes (e.g. helpdesk)
  • automated knowledge update
    to significantly shorten activities following policy changes (e.g. FAQ, process changes)
  • unnecessary training
    administrators and experts can easily track changes

Meet Norma!

Norma is an artificial intelligence-based robot advisor that supports the complementation of company policies and legislations (e.g. regulations, laws) with interpretative information, semantic searchability, and development of applications executable by IT tools (so-called expert dialogues).

Expert dialogues can follow the protocols of human expertise and consulting process, and assist / partially replace the work of experts, resulting in significant workload reduction. The system can explain and justify every step of the automated consulting process by pointing out the relevant text in the policy.

Product table Norma Pamír Emerald Emily Unique solution
Consulting service
Communication Robot Service
Annotation Service
Document Service
Semantic Search Service
Ontology Service
Product Service
  I am interested I am interested I am interested I am interested I am interested

Contact